شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۳:۳۵
امام جمعه بخش خبوشان

آمریکا به دنبال ناامن کردن افغانستان است

حجت الاسلام رضا حسن‌زاده گفت: پس از اخراج سربازان تروریست آمریکا از افغانستان، آمریکایی ها به دنبال ناامن کردن افغانستان هستند تا به اهداف شومشان برسند.
آمریکا به دنبال ناامن کردن افغانستان است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده، امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: پس از اخراج سربازان تروریست آمریکا از افغانستان، آمریکایی ها به دنبال ناامن کردن افغانستان هستند تا به اهداف شومشان برسند نمونه بارز آن نماز جمعه خان آباد است که در آن بسیاری مظلومانه به شهادت رسیدند و مجامع بین المللی سکوت کردند.

وی افزود: شهادت مظلومانه مردم عدالتخواه لبنان در اعتراض به رای دادگاه انفجار بیروت با تیر اندازی جریان مزدور امریکایی سمیر جعجع موجب شهادت مردم بیگناه شد که این نشان از ضعف و افول امریکاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده اظهار داشت: هفته های اخیر حرکاتی در منطقه خاورمیانه دیده می شود که جریان اخوانی و نو عثمانی به رهبری رژیم غاصب صهیونیستی و مرتجعان عرب در صدد جبران شکست هایشان هستند اما این را بدانند که وحدت و یکپارچگی ملتها اعم از شیعه و سنی و جبهه مقاومت از عراق و سوریه و لبنان و یمن تا فلسطین همه با هم در مقابل زیاده خواهی اسرائیل خواهیم ایستاد .

 حسن زاده گفت: هفته ناجا یادآور نعمت وجودی سربازان امام راحل (ره) است وقتی دو مهمان ناخوانده و منفور کرونا و داعش به وجود می آید انسان قدره نعمت مجهول امنیت و سلامت را بیشتر درک می کند مصداق آن وجود سبزپوشان مدار امنیت و سفید پوشان سلامت آفرین است.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک