چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ساعت ۸:۱
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد:

ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن/ اخطار به خریداران و فروشندگان امتیاز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن ممنوع است.
ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن/ اخطار به خریداران و فروشندگان امتیاز,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، قاسم قاسمی اظهارکرد: حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاورین املاک فعال در سطح استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن می‌کنند.

وی افزود: این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.

قاسمی تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز، اعلام می‌شود که راه و شهرسازی هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد .


انتهای پیام/گ

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک