پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ساعت ۱۰:۳۷

اشتغال زایی برای ۴۰نفر در کارخانه فرآوری میوه در مانه و سملقان

امید حسن‌زاده با راه اندازی کارخانه فرآوری میوه در شهرستان مانه و سملقان موجبات اشتغال 40 نفرمددجوی کمیته امداد را در شهرستان مانه و سملقان فراهم آورد.
اشتغال زایی برای 40نفر در کارخانه فرآوری میوه در مانه و سملقان,

به گزارش گروه  دریافت خبر عصراترک، امید حسن‌زاده با راه اندازی کارخانه فرآوری میوه در شهرستان مانه و سملقان موجبات اشتغال 40 نفرمددجوی کمیته امداد را در شهرستان مانه و سملقان فراهم آورد.

امید حسن‌زاده مدیریت کارخانه فرآوری میوه در شهرستان مانه و سملقان در خصوص راه‌اندازی طرحش می‌گوید: کمبود صنایع تبدیلی در استان خراسان شمالی باعث شد تا به فکر راه‌اندازی کارخانه‌ای به‌صورت تعاونی در بخش تولید، فرآوری، بسته‌بندی انواع میوه، صیفی و سبزیجات باشم. بر این اساس با استفاده از حمایت دستگاه‌های مرتبط توانستم 5 میلیارد تومان از هزینه‌های پیش‌بینی‌شده راه‌اندازی این طرح را تهیه کنم.


تا اینکه برای ادامه اجرای طرحم از طریق یکی از دوستانم با طرح کارفرمایی کمیته امداد آشنا شدم؛ که به‌این‌ترتیب با دریافت وام 2 میلیارد تومانی توانستم طرح کارخانه فرآوری محصولات خشکبار میوه را به مرحله تولید برسانم که 250 میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد از طریق بانک صادرات در سال 99 پرداخت‌شده است و یک میلیارد و 750 میلیون تومان دیگر این تسهیلات نیز ابتدای امسال از طریق بانک کشاورزی در اختیارم قرار گرفت.


وی ابراز خرسندی کرد: این طرح با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌صورت ویدیو کنفرانس طی ماه گذشته به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.


وی می‌افزاید: با راه‌اندازی این طرح به‌صورت مستقیم برای 40 نفر از مددجویان و فرزندان آنان اشتغال‌زایی داشتم و خوشبختانه تمامی این افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.



انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک