جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ساعت ۱۳:۵۶
امام جمعه آشخانه:

مسئولان توجه ویژه به وضع زندگی و معیشت عشایر داشته باشند

امام جمعه آشخانه از مسئولان خواست توجه ویژه به وضع زندگی و معیشت عشایر داشته باشند، چراکه اگر به آنان توجه نشود، فاجعه تولید مواد پروتئینی خواهیم داشت.
 مسئولان توجه ویژه به وضع زندگی و معیشت عشایر داشته باشند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان حجت الاسلام محمد جواد شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: تبعید حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و هجرت ایشان از عراق به پاریس نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران و آغازی مبارک برای تحول جهانی و رسیدن به تمدن بزرگ جهان بوده،  هست و خواهد بود.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسب رحلت شهادت گونه رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)و شهادت امام رضا (علیه السلام) گفت:  رسول خدا صلی الله علیه و آله نسبت به سالمندان دستور داده است که با آنان رفتاری در حد شأن آنان داشته باشید و به آنان احترام ویژه گذارده شود زیرا کمک به سالمندان به ویژه از ناحیه اقوام و عشیره و فرزندان عبادت به حساب می آید.

وی در ادامه روز و هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان امنیت کشور تبریک گفت و از مسئولان خواست توجه ویژه به وضع زندگی و معیشت عشایر داشته باشند؛ مخصوصابرای نهاده های دامی شان بسیار در مضیقه و به شدت آسیب پذیرند اگر به آنان توجه نشود فاجعه تولید مواد پروتئینی خواهیم داشت به ویژه از استاندار می خواهم که به زندگی عشایر و روستاهای استان توجه انقلابی و میدانی کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک