جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ساعت ۱۴:۴۱

رزمایش بزرگ گروه های جهادی در روستا زلزله زده هاور شهرستان مانه و سلمقان

شصت نفر در قالب گروه های جهادی در روستای هاور شهرستان مانه وسملقان برای کمک به ساخت منازل مسکونی نیازمندان و محرومان این منطقه فعالیت می کنند.
رزمایش بزرگ گروه های جهادی در روستا زلزله زده  هاور شهرستان مانه و سلمقان ,

به گزارش خبر نگار عصر اترک از مانه وسملقان، روستای هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان در زلزله جاجرم به علت بافت قدیمی و فرسوده بودن با پس لرزه ها دچار خسارتی شده بود که برخی منازل قابلیت سکونت را از دست داده بودند چهار گروه  جهادی که  شصت نفرند دراین محل مستقر هستند ومنازلی که امکان تخریب با ماشین آلات را ندارند( به علت بافت کوهستانی و صعب العبور بودن این منطقه) به صورت دستی تخریب می کنند تا در مرحله بعد تحویل پیمانکاران شود.

این گروهای جهادی از شهر بجنورد، قاضی و آشخانه،  دست به دست هم داده اند تا قبل از شروع فصل سرما منازل نیازمندان این منطقه احداث و نور امیدی را برای این مردمان روشن کنند.

گروهای جهادی توسط بسیجیان پایگاه ها ایجاد می شود و فرقی نمیکند چه سنی باشی پیر یاجوان، فقط دلی بزرگ و روحیه ای جهادی لازم است برای بسم الله گفتن و راهی شدن! اینجا جوان مردی 70 و خورده ای سال از خستگی ناپذیری در راه کمک به مردم گفت، با آن سن آمده بود در کنار بسیجیان دیگر کمک کند. کم نبودند نوجوانان و جوان مردان بالای 65 سال سن! اینجاست که می گویند سن فقط یک عدد می باشد اگر دلت جوان باشد و روحیه جهادی داشته باشی هیچ جا و هیچ وقت از کمک به هم نوع دست بر نمی داری..

سعید وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن گرامی داشتن یاد خاطره شهدا وهفته دفاع مقدس در بازدید از فعالیت گروه های جهادی مستقر در روستای زلزله زده هاور شهرستان گفت: طی بازدیدی که توسط معاون هماهنگ کنند سپاه جواد الائمه انجام گرفته متعهد شدیم پنج واحد مسکونی نیازمندان را با ظرفیت گروه های جهادی انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: هم اکنون گروه ها جهادی از روز گذشته مشغول تخریب منازل آسیب دیده هستند که در مرحله بعد توسط گروه های جهادی و ظرفیتی که دستگاه ها و گروه ها دارند کار ساخت منازل انجا م شود، همچنین این گروه های جهادی، کار سایر منازلی که نیاز به کمک دارند را نیز انجام می دهند.   

وی همچنین گفت: رزمایش کمک های مومنانه را نیز در این روستا توزیع خواهیم کرد که دوستان بتوانند از این بسته ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک