شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ساعت ۱۳:۴۴
امام جمعه آشخانه:

امتی که مورد حمایت خداوند باشد، پیروز است

امام جمعه آشخانه تاکید کرد:چون طبق قاعده قرآن هرکس خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری خواهد نمود،بنابراین انقلاب اسلامی ایران خداوند را یاری نموده است پس انقلاب اسلامی ایران مورد حمایت خداوند است و هر امتی که مورد حمایت خداوند باشد پیروز است.
امتی که مورد حمایت خداوند باشد، پیروز است,

به گزارش خبر نگار عصر اترک از مانه وسملقان حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهرآشخانه به مناسبت هفته دفاع مقدس شهادت شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حریم ولایت به ویژه سید شهدا مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای را گرامی داشت و گفت: در مقابل بزرگی و عظمت آنان کرنش و تعظیم می کنیم و از آنان برای ادامه راهشان درخواست کمک و توفیق می کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به اربعین سید و سالار شهیدان گفت: اربعین تداوم راه شهدا برای شناخت ارزش ها و اهداف و آرمان مقدس آنان است که ما باید در راه شهیدان گام برداریم.
وی به خدمات مردمی در دوران‌دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این روح بزرگ (اراده و کمک مردم در پشت جبهه ها) به صبر و استقامت در راه انقلاب تبدیل شده و نیروی مقاومت را در منطقه آسیا به وجود  آورده است.

 امام جمعه آشخانه افزود: زیبایی های ایثار و شجاعت و رشادت ملت ایران باید در دنیا از طریق رسانه منعکس شود تا  مردم دنیا بفهمند نیروی مقاومت و خانواده های آنان با چه عقیده های مستحکم دشمنانشان را چگونه  مستاصل و ناتوان و ضعیف کرده اند.


وی تاکید کرد:چون طبق قاعده قرآن هرکس خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری خواهد  نمود،بنابراین انقلاب اسلامی ایران خداوند را یاری نموده است پس انقلاب اسلامی ایران مورد حمایت خداوند است و هر امتی که مورد حمایت خداوند باشد پیروز است.

 وی ادامه داد: بدین جهت است که مقام معظم رهبری با منطقی قوی و اراده مستحکم و روحیه ای امیدوار به جوانان می فرمایند به آینده امید داشته باشید،که پیروزی و آیندهای خوبی در انتظار  شما است،وبدین خاطر است که ریاست محترم جمهور با قدرت منطق در سخنرانی سازمان ملل،آمریکا و سیاست های غلط اش را به چالش می کشد و چهره تزویر او را به دنیا نشان می دهد.


انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک