جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۰:۳۰
مدیر آموزش و پرورش فاروج تشریح کرد:

نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان فاروج در سال تحصیلی جدید

خلیل ذوقی گفت: سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه با نواختن همزمان زنگ مهر، زنگ ایثار و شهادت و زنگ نماز در تمامی مدارس شهرستان بصورت حضوری و مجازی آغاز خواهد شد.
نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان فاروج در سال تحصیلی جدید,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از فاروج، خلیل ذوقی مدیرآموزش وپرورش شهرستان فاروج، امروز در نشست خبری با خبرنگاران ،ضمن عرض تبریک بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رابطه با شیوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود و به جهت  تقارن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر، زنگ ایثار و مقاومت و زنگ نماز همزمان در روز سوم مهر ماه در تمامی مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی افزود : بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تمامی مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری با کلاس های زیر ۱۵نفر و دروس عملی هنرستان ها کارودانش و فنی وحرفه‌ای به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: در مدارس روستایی و عشایری که تعداد جمعیت دانش آموزان کلاس های آنها بین ۱۶ تا ۳۰ نفر می باشند دو هفته اول به صورت غیرحضوری و از هفته سوم مهرماه با گروه بندی (زوج و فرد) آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

خلیل ذوقی گفت: کلیه مدارس شهری   تا ۳۰۰ نفر  از سوم مهر ماه به صورت مجازی در شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش فاروج خاطرنشان کرد: کلیه مدیران و عوامل اجرایی مدارس روستایی و شهری در ایام هفته، شنبه تا چهارشنبه در مدارس حضور خواهند داشت.

وی در پایان  نیز اظهار داشت:  حفظ سلامت دانش آموزان و اولیای محترم و فرهنگیان عزیز از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش می باشد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس بطور ویژه ای باید اجرا گردد.

 انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک