شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ساعت ۱۱:۲۴
رئیس شورای شهر فاروج:

حقوق معوقه کارکنان شهرداری فاروج ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می شود

رجبعلی ایزدجو با بیان اینکه عقب ماندگی حقوق کارکنان شهرداری فاروج فقط یک ماه است، گفت: معوقات ظرف ده روز آینده پرداخت خواهد شد .
حقوق معوقه کارکنان شهرداری فاروج ظرف 10 روز آینده پرداخت می شود,

رجبعلی ایزدجو، رئیس شورای شهر فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک  در فاروج اظهار کرد: مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده و عقب ماندگی حقوق کارکنان شهرداری را  چندین ماه عنوان می‌کنند صحت ندارد .

ایزدجو افزود: کارگرانی که شرکتی هستند، حقوق معوقه‌ای ندارند و فقط یک ماه عقب ماندگی پرداخت حقوق مربوط به کارمندان و کارکنان قراردادی است.

وی افزود: این یک ماه عقب ماندگی هم از زمان شهرداری و شورای شهر دوره پنجم به جای مانده است که ظرف ده روز آینده تسویه خواهد شد.

ایزدجو گفت: برای رفع این موضوع و درآمدزایی برنامه هایی کوتاه مدت و بلند مدتی در نظر گرفته شده است که با اجرای آنها  دیگر با این مشکل روبرو نخواهیم شد.

رئیس شورای شهر فاروج خاطرنشان کرد: در برنامه بلند مدت درآمدزایی که برای شهرداری در نظر گرفته شده است، تصمیم بر این شده که با سرمایه گذاری در 3 بخش مختلف ضمن تقویت تولید در شهرستان، مانع از خام فروشی برخی محصولات شهرستان شویم و با ایجاد درآمدی پایدار دیگرشاهد غقب ماندگی حقوق کارکنان شهرداری فاروج نباشیم.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک