پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ساعت ۱۳:۳۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج

فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل های جدید منتقل شود

رضوانی گفت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ نابی است که باید به نسل های جدید منتقل شود. اداره ارشاد شهرستان فاروج برنامه های متنوعی برای هفته دفاع مقدس دارد که برگزاری نمایشگاه امیر دلها ،اهدای کتاب به مراجعان و برپایی میز مطالعه دفاع مقدس بخشی از آن‌ها است.
فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل های جدید منتقل شود,

به گزارش خبرنگار عصراترک، در فاروج، حسن رضوانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج با تاکید بر اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد، خاطر نشان کرد: این فرهنگ ناب بایستی به نسل های جدید منتقل شده و برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری و همدلی تمام دستگاه ها برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : برگزاری نمایشگاه امیر دلها ،اهدای کتاب به مراجعان و برپایی میز مطالعه دفاع مقدس از مهمترین برنامه های این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

رضوانی اظهار داشت: تبلیغات محیطی ،تولید محتوا و پوشش اخبار با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و رسانه ها با همکاری اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این اداره در هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان افزود: امید است با برگزاری مناسب این برنامه ها بتوانیم گامی در جهت بهره گیری جوانان و نوجوانان متدین شهرستان از فرهنگ مقاومت و ایستادگی برداریم.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک