شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۳:۲۳
امام جمعه بخش خبوشان:

تهدید جمهوری‌اسلامی ایران، شبیه یک طنز سیاسی است

حسن زاده گفت: یاوه سرایی نفتالی بنت در نشست با جو بایدن و تهدید جمهوری اسلامی ایران بیشتر شبیه یک طنزسیاسی است.
تهدید جمهوری‌اسلامی ایران، شبیه یک طنز سیاسی است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده، امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: آمریکایی که نمی تواند با هزینه دو هزار میلیارد دلار خود را در یک کشور جنگ زده مانند افغانستان نگه‌دارد و بعد از ۲۰ سال شبانه و در اوج خفت آنجا را ترک می کند نمی‌تواند ما را تهدید کند.

وی افزود: امروز ایران، ایران ۴۰ سال قبل نیست مگر فراموش کردند سیلی ما را پس از شهادت سردار دلها در  عین الاسد که در تاریخ ذلت آمریکا ثبت و ضبط شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده اظهار داشت: نگاه تیزبینانه سکاندار انقلاب اسلامی در مورد مردم مظلوم افغانستان بسیار ارزشمند و تاریخی است. امروز افغانستان بعد از ۴۰ سال جنگ و بیست سال اشغال توسط امریکایی ها باید به دست همه اقوام و مذاهب افغان اداره شود به طوری که فرانسیس فوکویاما فرار آمریکا از افغانستان را نقطه عطفی در تاریخ جهان برشمرد.

حسن زاده گفت: مکالمه عربی امیرعبداللهیان، ایستادن در صف اول سران و سفر از بغداد به دمشق و دیدار با بشار اسد و گروه‌های مقاومت همه پیام های موفقیت دولت سیزدهم در اولین آزمون عرصه دیپلماسی و بین المللی است که بیش از هر چیز اقتدار ایران در منطقه را به رخ کشید.

خطیب جمعه بخش خبوشان گفت:همانگونه که از منظر امام خمینی رحمت الله علیه حفظ نظام از اوجب واجبات است این نظام پایدار نخواهد ماند مگر با حفظ اعتماد مردم که صاحبان اصلی این انقلاب اند.

 وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هرچیز به مدیری کارآمد، انقلابی، جهادی و مومن در راه مبارزه با فقر، فساد و تبعیض نیاز دارد و لذا باید اعتماد آسیب دیده مردم ترمیم شود و این نیاز به حضور میدانی در بین مردم را دارد.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک