جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ساعت ۱۰:۴۵
معاون آموزش ابتدایی، آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد:

شرکت ۴۵۰۰ فرهنگی خراسان شمالی در دوره آموزشی تولید محتوا الکترونیکی

عصمت بدخشان با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزش تولید محتوا الکترونیکی و سواد رسانه ای با هدف توسعه مهارت های حرفه‌ای و توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در حوزه فناوری آغاز شده است، گفت: در این دوره چهار هزار و 500 نیروی فرهنگی استان حضور دارند.
شرکت 4500 فرهنگی خراسان شمالی در دوره آموزشی تولید محتوا الکترونیکی,

عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی، آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: دوره آموزش تولید محتوا الکترونیکی و سواد رسانه ای با هدف توسعه مهارت های حرفه‌ای و توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در حوزه فناوری، تولید محتوا الکترونیکی، تنوع و کیفیت بخشی به محیط یاددهی یادگیری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره بصورت مجازی در پیام رسان شاد از 6 شهریور ۱۴۰۰ آغاز شده است، ادامه داد: گفتنی است که دوره آموزش تولید محتوا الکترونیکی برای چهار هزار و 500  معلم، مدیر، معاونان آموزشی، راهبران آموزشی، نیروهای غیردولتی، خرید خدمات به مدت دو هفته در حال برگزاری است.

 

بدخشان اضافه کرد: گفتنی است که بعد از اتمام این دوره و برگزاری آزمون های تئوری و عملی و کسب نمره قبولی ۲۰ ساعت دوره ضمن خدمت برای شرکت کنندگان درج خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: پس از پایان دوره و ارائه فعالیت های عملی همکاران جشنواره ای تحت عنوان بهترین های تولید محتوا همکاران دوره ی ابتدایی استان برگزار خواهد شد که از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک