چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ساعت ۱۴:۱۳
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خبر داد:

تزریق واکسن " کوو ایران برکت" در بجنورد/ مرکز واکسیناسیون ایثار، روزانه ظرفیت تزریق یک هزار دوز واکسن دارد

عیسی برجی با اشاره به اینکه مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایثار در بجنورد، تجهیز و آماده استفاده است، گفت: روز شنبه ساعت 9 صبح با تزریق واکسن " کوو ایران برکت" فعالیتش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.
تزریق واکسن

عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در ادامه طرح شهید سلیمانی، تاکید بر واکسیناسیون عمومی استف اظهار داشت: واکسیناسیون در تمام مراکز جامع سلامت شهری در حال اجرا است و از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون 60 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های شیروان و مانه و سملقان هر یک 6 نفر بسیجی به مراکز بهداشت معرفی شده اند، گفت: همچنین سوله های ورزشی تجهیز و در اختیار این شهرستان ها قرار گرفته است که در روند واکسیناسیون دچار مشکل نشوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در شهرستان بجنورد نیز با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان، یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی در محل ساختمان ایثار شهرک شاهد آماده استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این مرکز به صورت کامل تجهیز شده است، گفت: 20 نیروی پرستار و همکار برای ثبت سیستم برای ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم در این مکان پیش بینی شده است.

برجی یادآور شد: مرکز واکسیناسیون ایثار صبح روز شنبه ساعت 9 صبح با تزریق واکسن ایرانی برکت فعالیتش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: این مرکز در صورت تامین واکسن مورد نیاز، به صورت روزانه ظرفیت تزریق یک هزار دوز واکسن را دارد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک