جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ساعت ۶:۹
در مرحله نخست؛

تنش آبی ۳ روستای جرگلان مرتفع شد

بخشدار جرگلان از رفع مشکلات تامین آب سه روستای این بخش که با مشکل تنش آبی مواجه شده بودند، خبر داد.
تنش آبی 3 روستای جرگلان مرتفع شد,

پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: هفته گذشته تنش آبی و مشکل تامین آب شرب 14 روستای بخش جرگلان اطلاع رسانی شد که در هفته جاری و در مرحله نخست اقدام برای رفع تنش آبی و تامین آب شرب سه روستای این بخش اقدام شد.

نجاهی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه استان، دهیاری این سه روستا همچنین بخشداری جرگلان در همکاری با یکدیگر مشکل تامین آب روستای کمیلی با 25 خانوار که لوله کشی آب نداشتند و با تانکر آب رسانی می شدند را طی دو روز گذشته مرتفع کردند.

 وی همچنین عنوان کرد: مشکل تامین آب روستای کرپشلی با ۹۰۰ نفر جمعیت که به علت بروز مشکل در برق رسانی به پمپ آب شرب این روستا با تانکر سیار آبرسانی می شد نیز با خرید پمپ جدید رفع شد و در حال حاضر این روستا از طریق لوله کشی، آب شرب دریافت می کند.

بخشدار جرگلان همچنین گفت: در روستای 40 خانواری مزارلق نیز پمپ آب این روستا به علت قطعی های مکرر برق آسیب دید و تامین آب خانوار این روستا با مشکل روبرو شده بود که با تعویض پمپ، این روستا از آب آشامیدنی برخوردار شد.

نجاهی خاطر نشان کرد: مشکل تامین آب دیگر روستاهای بخش جرگلان نیز با تعویض یا تقویت پمپ ها همچنین جابه جایی تانکرها تا عید قربان رفع می شود.

به گزارش عصر اترک، جمعیت شهرستان راز و جرگلان 60 هزار نفر است که 30 هزار نفر آن در بخش جرگلان ساکن هستند.

انتهای پیام/رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک