سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ساعت ۹:۳
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس:

متقاضیان واحدهای صنعتی جدید زمین تحویل خواهند گرفت

محمد وحیدی گفت:کسانی که برای راه اندازی واحدهای صنعتی جدید متقاضی هستند، زمین در اختیارشان قرار داده خواهد شد.
متقاضیان واحدهای صنعتی جدید زمین تحویل خواهند گرفت,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، مراسم افتتاح شرکت تولیدی بستنی مادیا در شهرک صنعتی آشخانه صبح امروز با حضور امام جمعه شهر آشخانه حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، عبدالله یوسفی ریس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی و محمد وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی  برگزارشد.

 

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در این افتتاحیه گفت: کسانی که برای واحدهای صنعتی جدید متقاضی هستند، زمین در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

 

وی با تذکر به کسانی که قبلا زمین گرفته اند، افزود؛ این افراد باید جهت راه اندازی واحدهای صنعتی اقدام کنند، در غیر این صورت نسبت به واگذاری واحدهای صنعتی جدید اقدام خواهد شد.


وحیدی با اشاره به اینکه نسبت به حمایت سیستم بانکی از واحدهای صنعتی پیگیری ها انجام می شود، گفت: واحدهای صنعتی جدید نیاز به  حمایت بخش بانکی و  بخش سرمایه گذاری در  کارگروه اشتغال  استان مورد حمایت قرار بگیرند.



وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که شهرک صنعتی ویژه برای صنعت و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی بماند و به واحدهایی که خودشان ماهیت مزرعه است یا فعالیتهای غیر کارگاهی و صنعتی قرار داده نشود تا بتوانیم افزایش ظرفیت و توان اشتغال را در سطح شهرستان مانه و سملقان که یکی از شهرهای با  استعداد است فراهم شود.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک