جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ساعت ۸:۱۵
معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد:

پیش بینی شرکت ۳۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی در کلاس های مجازی اوقات فراغت

محمد عقیقی گفت: طرح راه اندازی پایگاه های اوقات فراغت مجازی در بستر سامانه شاد، به مدت هفت هفته اجرا می شود و پیش بینی شده است که تا پایان تابستان 1400 تعداد 30 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی از این کلاس های اوقات فراغت برخوردار شوند.
پیش بینی شرکت 30 هزار دانش آموز خراسان شمالی در کلاس های مجازی اوقات فراغت,

محمد عقیقی، معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی کلاس های مجازی برای دانش آموزان، در تابستان سال جاری ، 120 پایگاه اوقات فراغت به صورت مجازی در بستر سامانه شاد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 14 هزار دانش آموز برای شرکت در این پایگاه های اوقات فراغت مجازی شرکت داشته اند، گفت: گفتنی است این طرح به مدت هفت هفته در این سامانه اجرا می شود و پیش بینی شده است که تا پایان تابستان 1400 تعداد 30 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی از این کلاس های اوقات فراغت برخوردار شوند.

عقیقی هدف از برگزاری این پایگاه های تابستای را، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقا سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت های فنی حرفه ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت های ورزشی خواند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پایگاه های اوقات فراغت در پنج گروه به دانش آموزان ارائه خدمات آموزشی دارند، گفت: مهارت ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی(فیلم سازی و انیمیشن سازی قرآنی، آموزش قرآنروخوانی)، مهارت های حرفه‌ای (آموزش‌های رباتیک، کار با چرم، طراحی لباس)، مهارت‌های اقتصاد و اشتغال زایی (معرق کاری، بافندگی، آموزش زنبور داری، دوخت لباس،برنامه نویسی)، مهارت ورزشی و سلامت(بازی های بومی و محلی، والیبال، فوتبال، هندبال و کاراته) و مهارت‌های فرهنگی هنری، نشاط آور و شادی بخش ( سفالگری، طراحی ، عکاسی، خبرنگاری) در این پنج گروه جای دارند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فضای مجازی در برنامه های اوقات فراغت  از اهمیت به سزایی برخوردار است که شبکه شاد ظرفیت خوبی را برای پیشبرد اهداف و اجرای مطلوب برنامه ها به صورت مجازی ایجاد کرده است.

عقیقی افزود: کلاس‌های مجازی اوقات فراغت دانش آموزان از اول تابستان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک