جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ساعت ۸:۵۶
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد:

صرفه جویی ۸ میلیون لیتری بنزین در خراسان شمالی

مجتبی شکوری گفت: با مصرف هفت میلیون و 800 هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در اردیبهشت ماه سال جاری در سطح خراسان شمالی، هشت میلیون و 200 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شد.
صرفه جویی 8 میلیون لیتری بنزین در خراسان شمالی ,

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده در سال جاری، در استان خراسان شمالی به صورت روزانه 250 هزار متر مکعب سی ان جی مصرف شده است، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: با مصرف هفت میلیون و 800 هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در اردیبهشت ماه  سال جاری در سطح خراسان شمالی، هشت میلیون و 200 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به‌منظور اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، تاکنون تعداد یک هزار و 332دستگاه خودرو در سامانه    https://gcr.niopdc.ir ثبت‌نام کرده‌اند، گفت:  از تعداد خودروهای ثبت نام شده، 989 دستگاه خودرو به‌صورت رایگان تجهیز شدند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک