جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ساعت ۱۱:۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

افول صهیونیسم و استکبار جهانی نزدیک است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبارزه مردم فلسطین در گذشته تنها با سنگ بود اما این روزها هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند که این وضعیت بیانگر نزدیک شدن افول استکبار جهانی است.
افول صهیونیسم و استکبار جهانی نزدیک است,

 

به گزارش عصراترک،حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های عید فطر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه و با قلدری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آواره می کند و فلسطینی ها هم حق دارند با شلیک موشک از خود دفاع کنند.

 خطیب نماز عید سعید فطر بجنورد در ادامه با اظهار تاسف از کشته شدن ده ها دختر دانش آموز افغانستانی نیز گفت: این حادثه بسیار ناراحت کننده و دردناک است، این که با اقدامات استکبار در سرزمین های اسلامی حتی کودکان به شهادت می رسند درد بزرگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر کمک خیران و مشارکت بیشتر نیک اندیشان در طرح هایی مانند رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکید کرد و افزود: در این طرح تاکنون مردم مومن و خیر به دفعات غذای گرم و بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده اند که این روند باید تداوم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: هم اکنون بخشی از اقشار جامعه نیاز به کمک دارند؛ از این رو باید در این شرایط مواسات ر ا ادامه دهیم.

گفتنی است، امروز علاوه بر محوطه مصلای امام خمینی(ره) بجنورد، نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد، زیارتگاه ها و اماکن متبرکه مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی نیز برگزار شد. 

همچنین پایگاه هایی از سوی شورای زکات استان به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل های اقامه نماز عید فطر برپا شده است.‌

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک