شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ساعت ۱:۱۱
فرماندار جاجرم:

فضای مجازی دربرگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارد

فرماندار جاجرم گفت: بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد.
 فضای مجازی دربرگزاری انتخابات پرشور نقش مهمی دارد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در اولین جلسه هم اندیشی مدیران کانال های مجازی جاجرم با محوریت انتخابات با بیان اینکه رسانه ابزار توسعه است، اظهارکرد: امروز نقش رسانه ها و فضای مجازی از یک ابزار اطلاع رسانی انتشار اخبار فراتر رفته و تبدیل به حوزه نقش آفرین در جهت دهی جامعه و ارتقای مباحث فرهنگی با هدف روشنگری جامعه و جابجا کردن مواضع شده است.


نماینده عالی دولت در خصوص نقش موثر رسانه ها و فضای مجازی در برگزاری پرشور انتخابات سال ۱۴۰۰ بیان کرد:  بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری  رسانه‌ها و فضای مجازی برمی گردد و شایسته است  که رسانه‌ها و مدیران کانال ها با مسئولین همراه باشند تا سطح مشارکت عمومی بالا رود.

فرماندار جاجرم بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت شبکه مجازی تاکید  و اظهارداشت: با توجه به وضعیت کرونا و مخاطب پذیری بالای شبکه های مجازی، این فضا می تواند به عنوان مکمل فضای حقیقی و فیزیکی، برای اطلاع رسانی شفاف به گروه های هدف مورد استفاده قرار گیرد چراکه بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد.

علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم نیز در این جلسه گفت: فرا مکان و فرازمان بودن فضای مجازی و در دسترس بودن آن، موجب شکل گیری شیوه جدیدی از تعاملات اجتماعی نسبت به گذشته شده است و تغییراتی شگرف در سبک زندگی، تعاملات اجتماعی و حتی مشارکت سیاسی و نحوه آن به وجود آورد ه است.

شکوری افزود: انتظار ما از مدیران و فعالان گروه های مجازی این است که در انتخابات نقش فعال و گسترده ای داشته باشند و در تولید محتوا با موضوع مشارکت همگانی گام بردارند و از نشر مطالبی که مردم را نا امید و مایوس می کند پرهیز شود.

انتهای پیام/ تقی زاده 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک