شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ساعت ۹:۹
مدیر کل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

تبدیل ۳۵ هزار تن شکر خام به شکر سفید در کارخانه قند شیروان

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی از قرارداد تصفیه بیش از 35 هزار تن شکر خام وارداتی در کارخانه قند شیروان جهت تصفیه و تبدیل به شکر سفید طی سال جاری خبر داد .
تبدیل 35 هزار تن شکر خام به شکر سفید در کارخانه قند شیروان,

به گزارش عصراترک، سید جلال موسوی، مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان ضمن اعلام این خبر گفت :با توجه به واردات شکر خام از سایر کشورها توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در جهت تولید و تامین مایحتاج کالای استراتژیک شکر در راستای تنظیم بازار کشور وهمچنین ایجاد اشتغال به صورت مستقیم وغیر مستقیم قرارداد تبدیل شکر خام به شکر سفید وذخیره سازی آن با کارخانه قند شیروان مانند سنوات گذشته نهایی شده است .

وی افزود:  تا کنون با توجه به پیگیریهای صورت پذیرفته با شرکت متبوع بیش از 7 هزار تن شکر خام به کارخانه قند شیروان وارد شده است والباقی شکر خام به میزان 28 هزار تن دیگر آن طی روزهای آتی وبه مرور وارد استان خواهد شد که پس از آن طی فرایندهایی در کارخانه تبدیل به شکر سفید خواهد شد.

موسوی گفت: طی مجوزهایی که از سوی شرکت متبوع و کارگروه تنظیم بازار وزارت صمت و با توجه به اعلام نیاز استانهای دیگر به شکر سفید، به این اداره کل اعلام خواهد شد و به تبع آن تقسیمات شکر سفید با توجه به اولویت های اعلامی صورت خواهد پذیرفت.

موسوی خاطر نشان کرد : امیدواریم با این قرارداد در راستای تحقق شعار سال ،فرموده مقام معظم رهبری (تولید ،پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها )که به نوعی حمایت از بخش صنف وصنعت وهمچنین خانوار ایرانی در جهت تعدیل قیمتها وحمایت از قشر مصرف کننده و تولید کننده است گام مثبتی برداشته باشیم

انتهای پیام/گ

                                                                                           

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک