جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۳:۲۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی:

منع تردد شبانه در شب های قدر اجرایی نمی شود / برگزاری مراسم احیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

علی بیگ زاده با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را برای مراسم شب های قدر را ابلاغ خواهد کرد، گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.
منع تردد شبانه در شب های قدر اجرایی نمی شود / برگزاری مراسم احیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ,

به گزارش عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در در نشست هم اندیشی برنامه های پیشنهادی مراسم شب قدر، نماز عیدفطر و روز قدس اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا مراسم شب های قدر و نماز روز عید فطر در شهرهای با وضعیت رنگبندی قرمز و نارنجی در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ خواهد کرد، ادامه داد: همچنین برگزاری مراسم ها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند برگزار می شود.

 

بیگ زاده خاطرنشان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم شب های قدر حداکثر دو ساعت خواهد بود و دستگاه‌های مربوطه باید بر رعایت این امر به صورت جدی نظارت کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی یادآور شد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

 

 بیگ زاده علاوه بر این در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شنبه هفته آینده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص این موضوع تصمیم گیری و مصوبات لازم ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک