جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ساعت ۱۳:۳۳

توزیع ۴هزار بسته معیشتی در طرح رمضان/ پیش بینی تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار افطاری ساده در استان

در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که مصادف با ماه مبارک رمضان برگزار شد 4 هزار بسته معیشتی به ارزش 20میلیارد ریال تهیه و تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان توزیع می شود.
توزیع 4هزار بسته معیشتی در طرح رمضان/ پیش بینی تهیه و توزیع 500 هزار افطاری ساده در استان ,خراسان شمالی+بجنورد+کمک مومنانه+رزمایش مواسات+رمضان

به گزارش پایگاه خبری بجنا، ظهر امروز مصادف با ایام ماه مبارک رمضان، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده از ویروس کرونا، در محل دهکده مقاومت سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد.

در این رزمایش 4هزار بسته معیشتی که به ارزش 20میلیارد ریال با همت سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، قرارگاه خاتم الانبیاء، آستان قدس،اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین استان تهیه شده است و تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان استان توزیع می شود.

 

تهیه و توزیع 500 هزار افطاری ساده در استان

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی در این آیین گفت: پویش افطاری ساده به صورت کشوری در حال اجرا است و پیش بینی می ود در این پویش در استان 500 هزار افطاری ساده در استان تهیه و توزیع شود.

مجید الهی راد اظهارکرد: ماه مبارک رمضان ماه پربرکتی است، از این نگاه که می توان نگاه ویژه ای به نیازمندان داشت و رسیدگی بیشتری به این عزیزان کرد. 

وی افزود: سال گذشته، پویش ایران مهربان با هدف بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد، با همت سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خوب پیش رفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز مرحله دوم این پویش با همکاری نواحی و پایگاههای بسیج استان اجرا می شود، اظهارکرد: خوشبختانه در پویش سراسری ایران مهربان، استان خراسان شمالی در جایگاه پنجم کشوری قرار دارد. 

الهی راد خاطرنشان کرد: در سال گذشته، تعداد 72 آشپزخانه با هدف تامین اطعام نیازمندان، شروع به فعالیت کردند تا غذای افطار و سحر آماده و بین نیازمندان توزیع شدو امسال نیز با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی، برنامه افطاری ساده ویژه ماه مبارک رمضان، در نقاط حاشیه شهر اجرا می شود.

 

 

تولید، موتور محرکه یک کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این رزمایش گفت: به علت شیوع ویروس کرونا میلیون ها شغل در سرتاسر جهان از دست رفته است که تبعاتش دامن گیر کشور ما نیز شده است. 

علی بیگ زاده اظهارکرد: در بحث کمک مومنانه، حضور مومنین، خیرین و سایر مردم خراسان شمالی ستودنی است. 

بیگ زاده افزود: مقام معظم رهبری امسال را به "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری کردند، چراکه تولید، موتور محرکه یک کشور است و این نامگذاری، سال ها، با درایت، تیزبینی، عالمانه و آگاهانه و بر اساس نیاز کشور قرار داده می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تولیدی باید داشته باشیم که با ورود کالاهای خارجی بی کیفیت به کشور، مقابله کند.

وی گفت: باید از تولید داخلی حمایت و پشتیبانی کنیم. تولیدات باید به سمت دانش بنیان برود.

 

انتهای پیام/یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک