جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ساعت ۱۲:۱۱

بازخواست قضایی از تصمیم گیران متخلف کرونایی انجام خواهد شد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در موضوع تخلفات کرونایی سوال و بازخواست انجام می‌شود و با پاسخ‌های دریافتی تصمیمات لازم گرفته و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.
بازخواست قضایی از تصمیم گیران متخلف کرونایی انجام خواهد شد,

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرگزاری مهر مهر مبنی بر اینکه بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت اکثر مناطق کشور وارد پیک چهارم شیوع ویروس کرونا شده است، بسیاری از کارشناسان این موضوع را ناشی از سهل انگاری برخی از مسئولان تصمیم گیر در خصوص اعمال محدودیت در انجام سفرهای نوروزی و همچنین عدم مسدود شدن مرزهای مشترک با برخی کشورهای همسایه دانسته‌اند؛ آیا مدعی‌العموم برای برخورد با این سهل انگاری‌ها که منجر به فوت چند برابری شهروندان و ابتلای ده‌ها هزار نفری به این ویروس شده است اقدامی انجام داده یا خواهد داد، گفت: قطعاً هر یک از مسئولانی که محرز شود در انجام وظایف خودشان قصور داشته‌اند و قصور و تقصیر آنها خسارات برای جامعه داشته‌اند حتماً باید پاسخگوی اعمال و رفتار خودشان باشد.

وی افزود: پاسخگویی یک اصل در حوزه مدیریتی است که افراد باید پاسخگو باشند حالا اینکه پاسخ افراد قانع کننده هست یا نه جای خود دارد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: در این موضوع (تخلفات کرونایی) سوال و بازخواست انجام می‌شود و با پاسخ‌های دریافتی تصمیمات لازم گرفته و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک