چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ساعت ۱۴:۴۴

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، غلامرضا هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: آمد و شد در  هر منصب مدیریتی ممکن است رخ دهد لذا قبول مسئولیت در هر سنگری و زیر سایه این نظام فقط خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنان است.

وی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: خراسان شمالی از استانهای مهم و تأثیرگذار به ویژه در حوزه سرمایه گذاری؛داشتن مرز و‌همجواری با خراسان رضوی است.

 هوائی بر حل مشکلات حوزه راه استان تاکید و خاطرنشان کرد: نقش هماهنگی بین راهداری و راه و شهرسازی در اتمام پروژه ها در این استان مهم است زیرا به رغم تلاش های بسیار این اتفاق در استان کمرنگ بوده است.

وی خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواستار اجرایی شدن مطالبات و انتظارات این حوزه شدو افزود: اتمام باند دوم محور اسفراین به بجنورد؛ اتمام محور میامی و سنخواست؛ اتمام محور پرسه سو به غلامان و‌بجنورد؛ مسکن مهر و استفاده از ظرفیت های مرز از مطالبات به حق مردم این استان است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه این آیین معاون حقوقی؛ امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس نیز گفت: مسکن مهر و طرح اقدام ملی باید در استان با جدیت بیشتری انجام شود.

مهران کفاش تصریح کرد: خراسان شمالی را در اتمام پروژه ها به صورت ویژه خواهیم دید اما تمامی پروژه های باقی مانده باید در سال‌جاری به اتمام برسد.

همچنین قاسم قاسمی ده چشمه، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در مراسم معارفه خود گفت: راه و شهرسازی دبیرخانه توسعه استان است و باید کمر همت را ببندیم که با بهره مندی از حمایت های مقام عالی وزارت، استاندار محترم استان خراسان شمالی و معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار منشاء خدمت به مردم شریف استان باشیم .

وی از برنامه های آینده خود در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت : استان خراسان شمالی جای کار دارد و باید همه در راستای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه ها گام برداریم و همچنین ساخت مسکن که یکی از دغدغه های وزارت راه و شهرسازی و ریاست محترم جمهور است باید در اولویت کارهای این اداره کل قرار گیرد .

 قاسمی تصریح کرد : در حوزه حمل و نقل و راه می توانیم با هماهنگی بیشتر با معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی پیگیر کارها باشیم و محورهای بزرگراهی و محورهای اصلی را در اولویت کار قرار دهیم تا به سرانجام برسد.

سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق 14 ماه خدمت در استان خراسان شمالی را داشتم، گفت: استان خراسان شمالی نیاز به خدمت بیشتری دارد و خدمات‌رسانی به مردم این استان نباید متوقف شود.

وی همچنین به ارائه گزارش عملکرد در طول دوران تصدی خود در استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت : در کلیه حوزه های مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان کارهای زیادی انجام دادیم و مشکل کلیه سرمایه گذاران در استان با پیگیری های این اداره کل حل و فصل شد .

گفتنی است در این مراسم با حضور معاون عمرانی استاندار؛  مهندس قاسم قاسمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معارفه و از زحمات سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک