شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ساعت ۱۲:۲
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی پاسخ داد:

استخدام در شهرداری بجنورد، مطالبه کارگران پسماند استان/شائبه تحریک های انتخاباتی در تجمع این کارگران

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: جذب و استخدام در شهرداری بجنورد، مطالبه کارگران سازمان پسماند استان است که بابت آن از هفته گذشته تا به امروز دو مرتبه تجمع کرده اند.
استخدام در شهرداری بجنورد، مطالبه کارگران پسماند استان/شائبه تحریک های انتخاباتی در تجمع این کارگران,

محمد عوض زاده، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک درباره تجمع دوباره کارگران سازمان پسماند خراسان شمالی که در هفته گذشته در مقابل درب استانداری همچنین امروز در مقابل درب فرمانداری بجنورد انجام شده است، اظهار کرد: مطالبه این کارگران آن است که از سوی شهرداری بجنورد جذب و استخدام شوند.

عوض زاده افزود: این در حالی است که آنان در دریافت حقوق و مزایای خود از سازمان پسماند استان هیچ معوقه ای ندارد و حقوق و مزایای خود را در هر ماه به موقع دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: حال که در هنگامه انتخابات هستیم به نظر می رسد این تجمع با تحریک و انگیزه انتخاباتی توسط عده ای انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری بجنورد توان مالی جذب این کارگران را ندارد، به این کارگران توصیه کرده ایم که به فعالیت خود در سازمان پسماند استان برای حفظ شغل خود ادامه دهند.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی یادآور شد: با این وجود، مطالبه آنان را به وزارت کشور و سازمان استخدامی های کشور به منظور صدور مجوز استخدامی در شهرداری بجنورد را انتقال داده ایم که در حال حاضر منتظر پاسخ و اجازه این دو نهاد هستیم.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک