چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۰:۵۵
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی:

۲۶۰۰ آزمایش از ۵۵۰ نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد

مجتبی شکوری گفت: در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و 685 مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد 550 نازل سوخت رسان موجود در خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.
2600 آزمایش از 550 نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد,

مجتبی شکوری، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی حائز اهمیت است، اظهار داشت: بنابراین در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و 685 مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد 550 نازل سوخت رسان موجود در جایگاه ها و مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.

 

وی افزود: این بازدیدها شامل دو هزار و 393 مورد بازدید کنترل کیفی و 392 مورد بازدید کمی از جایگاه های سطح استان بوده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : بازرسان و کارشناسان این شرکت به صورت مستمر و 24 ساعته، جایگاه‌های سوخت استان را از نظر تطابق با استانداردها مورد بازدید کنترل کیفیت قرار می‌دهند.

 

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با تاکید بر کنترل مستمر بر عملکرد جایگاه‌های سوخت عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند نظرات، پیشنهادت و انتقادات خود را در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک