شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ساعت ۱۳:۱۸
دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی :

کلیه اماکن و فعالیت های ورزشی در پنج شهرستان خراسان شمالی تعطیل شدند

هادی جودی گفت: به منظور یاری مدافعان سلامت و جلوگیری از روند شیوع ویروس کرونا کلیه اماکن و فعالیت های ورزشی در شهرهای با رنگ بندی قرمز و نارنجی خراسان شمالی تعطیل شدند.
کلیه اماکن و فعالیت های ورزشی در پنج شهرستان خراسان شمالی تعطیل شدند ,

هادی جودی، دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت:  به منظور یاری مدافعان سلامت و جلوگیری از روند شیوع ویروس کرونا کلیه اماکن و فعالیت های ورزشی در شهرهای با رنگ بندی قرمز و نارنجی خراسان شمالی تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سه شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: لذا مطابق با مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان، تمام اماکن، باشگاه ها و فعالیت های ورزشی در شهرهای قرمز و نارنجی استان از امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می شود.

دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهمتر است، افزود: امیدواریم تمامی مدیران اماکن و باشگاه های ورزشی از این قانون تبعیت کرده و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

جودی افزود: کمیته بازرسی و تشدید نظارت بر اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تشکیل و در صورت عدم رعایت مصوبه ستاد کرونا در استان، با صاحبان اماکن ورزشی و باشگاهها بر اساس ضوابط قانونی به صورت جدی برخورد خواهد شد، لذا تقاضا داریم که حداکثر همکاری لازم در این خصوص صورت گیرد. 

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک