چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ساعت ۱۰:۵۲

تحقق وعده ارتقای ایستگاه راه آهن جاجرم توسط استاندار

استاندار خراسان شمالی از ارتقای ایستگاه راه آهن جاجرم خبر داد و گفت : به زودی یک گروه کارشناسی از راه آهن کشور به استان سفر می کنند.
تحقق وعده ارتقای ایستگاه راه آهن جاجرم توسط استاندار,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی  در دیدار با مدیر راه آهن کشور افزود: این گروه برای بررسی و تعیین محل دور زدن و پارک قطارها، ایجاد مسیر جاجرم به تهران و بالعکس جهت استفاده مسافران استان از قطارهای ۴ ستاره و مجلل از طریق ایستگاه امیراباد جاجرم در استان حضور خواهند یافت.

 گفتنی است همچنین به زودی با معرفی مسئول راه آهن استان و مشارکت کارخانه آلومینای جاجرم فعالیتهای ریلی و توسعه راه آهن در استان محقق خواهد شد.
 
جلسه استاندار خراسان شمالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با سعید رسولی مدیرعامل راه آهن کشور برگزار شد که اجرای راه آهن گرگان بجنورد_ مشهد ، ایستگاه جاجرم_ اسفراین ، تجهیز ایستگاه امیر آباد، افزایش سهمیه مسافرایستگاه جاجرم ، انجام برنامه زمانبندی روزانه و هفتگی با تنوع انواع قطار به صورت معمولی و لوکس با مشارکت کارخانه آلومینای جاجرم، مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین در این جلسه مقرر شد مسئول استانی راه آهن در خراسان شمالی معرفی تا توسعه راه آهن استان در سطح کشور و استان سریع تر اجرایی شود. در ادامه سعید رسولی مدیر راه آهن کشور از سفر خود به خراسان شمالی برای پیگیری بیشتر توسعه راه آهن استان خبر داد.
 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک