جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ساعت ۸:۵۳
فرماندار اسفراین خبر داد:

افزایش مبتلایان به کرونا در سایه سهل انگاری

فرماندار اسفراین گفت: عادی‌انگاری و سهل انگاری این روزهای مردم و مسئولین بویژه در ایام نوروز، سیر صعودی افزایش مبتلایان کرونا را به همراه داشته و این شهرستان را به طیف رنگی نارنجی کشاند.
افزایش مبتلایان به کرونا در سایه سهل انگاری ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک در اسفراین ، مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام پروتکل‌های بهداشتی در زیرمجموعه خود بی‌توجه شده‌اند، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رعایت پروتکل‌ها در مجموعه تحت امر خود نظارت کافی را داشته باشند. 

 

وی با اشاره به تکالیف مشخص شده در شرایط با طیف رنگی نارنجی گفت: علاوه بر نظارت مدیران بر کارکنان زیرمجموعه خود در رعایت دستورالعملها؛ تقویت نیروی های نظارت و بازرسی از الزامات این دستورالعمل می باشد.

 

کرامتی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما در کنار سایر موضوعات است، اظهار کرد: مدیریت کردن بیماری در مسئله مبارزه با کرونا دارای اهمیت بالایی است و در حفظ سلامت مردم با کسی تعارف نداریم. 

 

فرماندار اسفراین با ابراز نگرانی از شیوع گسترده این ویروس در شهرستان بیان کرد: در طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، کانون اصلی شیوع این ویروس در حوزه های مشاغل اداری، صنوف، آموزشی و ترددها بازنگری شده است. 

 

 اعمال محدودیت مشاغل اداری نباید فرایند خدمت رسانی به مردم را مختل کند 

 

مهدی کرامتی در ادامه این جلسه با اشاره به محدودیتهای مشاغل اداری در طیف رنگی نارنجی بیان کرد: دستگاهی که با توجه به دستورالعمل ستاد ملی با تقلیل در نیروی انسانی خود، دورکاری مشاغل را اعمال می کنند نباید در فرایند خدمت رسانی به ارباب رجوع خللی وارد شود. 

 

وی ادامه داد: دستگاهها نسبت به روان سازی جریان خدمت رسانی و پاسخگویی به ارباب رجوع طبق دستورالعمل اقدام کنند.

 

کرامتی همچنین در ادامه این جلسه نسبت به پیگیری برای پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در راستای حفظ اشتغال و کمک به نیروی کار است و دلیلی ندارد که متقاضیان معطل دریافت این تسهیلات باشند.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک