چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ساعت ۱۵:۱۳
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خبر داد،

گروه های جهادی و ارائه خدمت در ۷ محله عشایری مانه و سملقان

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی گفت: گروه های جهادی اقشار بسیج در هفت محله عشایری مانه و سملقان به ارائه خدمت پرداختند.
گروه های جهادی و ارائه خدمت در ۷ محله عشایری مانه و سملقان,

دکتر حاتمی جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی در بخش اقشار در گفت و گو با خبر نگار عصر اترک در آیین افتتاح اردوهای قرارگاه جهادی اقشار بسیح محله محور و جغرافیا محور نوروز 1400 گفت: گروه های جهادی اقشار بسیج در منطقه عشایری مانه و سملقان حضور پیدا کردند که با حضور  سازمان های اقشاری مختلف بسیج در هفت محله عشایری به ارائه خدمت بپردازند.

 

سرهنگ حاتمی افزود: سازمان بسیج عشایری متولی این برنامه است که جامعه هدف را انتخاب کرده و دامپزشکان را جهت حضور و آموزش و واکسینه دام  در این محلات هماهنگ کرده است. 

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در این اردو ها حضور دارند که برای اهالی این هفت محله خدمات پزشکی و ویزیت رایگان و بحث دارویی را دارند.

وی گفت: افرادی نیز در این اردو از  بسیج حقوق دانان حضور دارند تا اگر احیاناً اختلافی بین عشایر و برخی از دستگاه ها وجود دارد ، حل و فصل کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار  افزود: افرادی از بسیح مهندسین نیز در این اردو حضور دارند تا مسجد این محله را تکمیل و کار مرمت خانه های عشایر را در هفت محله انجام دهند.

سرهنگ حاتمی خاطرنشان کرد: بسیج ادارات در قالب میز خدمت در منطقه حضور دارند و عشایر می توانند از نزدیک و چهره به چهره با مسئولین دیدار داشته باشند و مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک