جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ساعت ۱۴:۰
گزارش تصویری

افتتاح اجرای اردوهای قرارگاه جهادی اقشار بسیج محله محور و جغرافیا محور نوروز۱۴۰۰

آیین افتتاح اجرای اردوهای قرار گاه جهادی اقشار بسیج محله محور و جغرافیا محور نوروز1400 در عرصه های عمرانی، پزشکی، فرهنگی، کشاورزی و دامپزشکی برگزار شد.
افتتاح اجرای اردوهای قرارگاه جهادی اقشار بسیج محله محور و جغرافیا محور نوروز1400,

به گزارش خبر نگار عصر اترک، صیح امروز آیین افتتاح اجرای اردوهای قرار گاه جهادی اقشار بسیج محله محور و جغرافیا محور نوروز1400 در عرصه های عمرانی، پزشکی، فرهنگی، کشاورزی و دامپزشکی  با حضور عین الهحاتمی جانشین فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام استان در اقشار  و فرماندهی سپاه شهرستان مانه و سملقان و ائمه جماعت بخش های مانه و سملقان و جمعی دیگر از مسئولین د ر محله عشایری قنبری ها  برگزار شد.

در این مراسم، آب لوله کشی به این محله افتتاح شد و این محله عشایری از انشعاب آب برخوردار شد. گروه های جهادی اعم از عمرانی و پزشکی در این منطقه به فعالیت مشغول بودند.

 در این مراسم میز خدمت اداراه آب ، برق ، گاز ، بخشداری ، امام جمعه، منابع طبیعی  و راه و ترابری دایر بود و عشایر محترم از نزدیک با مسئولین دیدار و مسائل خود را مطرح کردند.

انتهای پیام /صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک