چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ساعت ۱۰:۴۴
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

۷۰ نفر از بیماران خاص اسفراین واکسن کرونا دریافت کردند/ تمام بیماران فراخوان داده می شوند

نادر نیک پرست با اشاره به اینکه  70 نفر از بیماران خاص در اسفراین  با الویت بیماران پیوندی و دیالیزی نیز واکسن سینوفارم را دریافت کردند، گفت: 70 نفر دیگر نیز از این بیماران در روزهای آینده واکسینه می شوند.
70 نفر از بیماران خاص اسفراین واکسن کرونا دریافت کردند/ تمام بیماران فراخوان داده می شوند,

نادر نیک پرست، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین با بیان اینکه از ابتدای شروع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا تا امروز 295 دوز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده است، اظهار داشت: علاوه بر تیم های درمانی و بهداشتی با الویت افراد دارای مواجهه بالا با ویروس کرونا، چهار نفر از کارکنان شهرداری که مسئولیت تغسیل اجساد را بر عهده دارند نیز واکسن اسپوتنیک کرونا را دریافت کردند.

نادر نیک پرست با بیان اینکه 15 نفر از تیم های درمانی دوز دوم این واکسن را تزریق کرده اند، افزود : مابقی نیز در هفته های آینده دوز دوم را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه  70 نفر از بیماران خاص در اسفراین  با الویت بیماران پیوندی و دیالیزی نیز واکسن سینوفارم را دریافت کردند افزود : 70 نفر دیگر نیز از این بیماران در روزهای آینده واکسینه می شوند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین با تاکید بر اینکه  هیچ فردی از بیماران خاص شخصا برای دریافت واکسن مراجعه نکند گفت : تمام بیماران بر اساس پرونده های درمانی موجود در معاونت درمان، شناسایی و به آنها فراخوان داده می شود. 

نیک پرست افزود : 80دوز واکسن بهارات نیز موجود است که در روزهای آینده به تیم های درمانی و بهداشتی تزریق می شود.

 وی تاکید کرد : تمام تیم های واکسیناسیون در روزهای تعطیل فعالیت داشته اند تا هر چه زودتر گروه های هدف این واکسن را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/حسن ابادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک