شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ساعت ۱۰:۲۰
رئیس مجمع صنفی بسیج:

توزیع گوشت مرغ توسط گروه های جهادی بسیج سهم زیادی در کاهش صف دارد

رئیس مجمع صنفی بسیج اسفراین با اشاره به تشکیل صف توزیع گوشت مرغ در روزهای گذشته در شهرستان اسفراین به دلیل خرید بیش از نیاز مرغ و خروج مرغ از استان گفت: توزیع گوشت مرغ توسط گروه های جهادی بسیج سهم زیادی در کاهش صف دارد.
توزیع گوشت مرغ توسط گروه های جهادی بسیج سهم زیادی در کاهش صف دارد,

عبدالله کمایستانی، رئیس مجمع صنفی بسیج شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهر آیین خاطرنشانکرد: در ایام نوروز  حتی در ایام تعطیل در تمام نقاط شهرستان در ۳۰ مغازه مرغ فروشی ،مرغ توزیع می شد اما افرادی به صورت چندباره مرغ را دریافت می کردند، تعدادی برای مصرف رستوران ها و عده ای نیز مرغ را به خارج استان منتقل می‌کردند که باعث شلوغی بازار مرغ و تشکیل صف شد.
وی ادامه داد : روز گذشته طی جلسه ای که در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع با حضور رئیس اداره صمت، اتحادیه مرغ فروشان و رئیس مجمع صنفی بسیج شهرستان برگزار شد، پیشنهادی از طرف گروه جهادی شهرستان مصوب شد.


کمایستانی اضافه کرد: پیرو این پیشنهاد مقرر شد که میزان یک و نیم تن مرغ با قیمت تعاونی با ماشین یخچالی مخصوص در اختیار گروههای جهادی شهرستان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته ششم فروردین توسط گروه های جهادی بسیج شهرستان اسفراین این میزان مرغ را  در سه محله پرجمعیت و حاشیه شهر از قبیل شهرک های فرهنگیان، کشت و صنعت و آسمان شهر توزیع کردند.
کمایستانی یادآور شد: براین اساس مرغ تعاونی بین ۳۰۰ خانوار در این سه محله توزیع شد، این در حالی است که طی روزهای گذشته میزان هشت تن مرغ بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر توزیع می شده است.
وی اضافه کرد: این کار مورد استقبال مردم قرار گرفت و مردم از این طرح حمایت و‌ قدردانی کردند.


 رئیس مجمع صنفی بسیج خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما برای ادامه این کار این است که مرغ، توسط گروه های جهادی در تمام سطح شهر، مخصوصاً محله های حاشیه نشین توزیع شود تا از ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری شده و تمام شهروندان بتوانند مرغ مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک