جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ساعت ۸:۳۷
رئیس اتاق اصناف گرمه اعلام کرد:

تشکیل ۱۵ پرونده تخلف صنفی نوروزی در بازار گرمه / جریمه ها بازدارنده نیستند

عباس محمدبا گفت: طرح گشت مشترک بازرسی ویژه نوروزی از بازار گرمه که از یکم اسفند ماه امسال آغاز شده است، طی 27 روز گذشته 15 پرونده تخلف صنفی از بازار شهرستان تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قانونی ارسال شدند.
تشکیل 15 پرونده تخلف صنفی نوروزی در بازار گرمه / جریمه ها بازدارنده نیستند,

عباس محمد با، رییس اتاق اصناف گرمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرمه اظهار کرد: اجرای طرح گشت مشترک بازرسی ویژه نوروز از بازار شهرستان گرمه از یکم اسفند ماه امسال آغاز شد که تا 31 فروردین ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.


محمدبا گفت: این گشت مشترک ویژه نوروز در مرکز استان با همراهی دو نیروی اتاق اصناف گرمه و نیروهای بازرسی اداره تعزیرات حکومتی ، صنعت معدن تجارت ،شبکه بهداشت، دامپزشکی و نماینده فرماندار  به منظور نظارت بر قیمت کالاها و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو نوبت صبح و عصر اجرا شده و در حال انجام است.


وی عنوان کرد: نیروهای گشت مشترک بازرسی از بازار در شیفت صبح وضعیت قیمت کالاهایی همچون میوه، شیرینی، محصولات پروتئینی و رسیدگی به شکایات مردمی و در نوبت عصر نیز نظارت بر کالاهای اساسی و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را بررسی و نظارت می کنند.


این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه از یکم اسفند ماه امسال تا به کنون، بیش از 140  بازرسی انجام شده است، اعلام کرد: طی چند روز گذشته 15 پرونده تخلف صنفی از بازار ویژه نوروز تشکیل شده است.


رییس اتاق اصناف گرمه افزود: اغلب این پرونده ها مربوط به عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده است.


محمد با در خاتمه با اذعان بر این نکته که میزان جریمه نقدی مصوب برای تخلفات عدم درج قیمت ها بر روی کالاها بازدارنده نیست، تصریح کرد: این امر موجب شده است تا واحدهای صنفی، به مبلغ جریمه مصوب اهمیتی ندهند و همواره به انجام تخلفات اشاره شده، اقدام کنند.

 

انتهای پیام/محمدی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک