چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ساعت ۱۲:۳۶
معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

ثبت نام ۱۷۳ نفر از هنرمندان خراسان شمالی در مرحله دوم تسهیلات کرونایی / پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تاکنون

علی اکبر طهماسبی با اشاره به اینکه در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونایی به اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی 173 نفر ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون به ۸۶ پرونده از متقاضیان با طی مراحل لازم، تسهیلات مورد نظر به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
ثبت نام 173 نفر از هنرمندان خراسان شمالی در مرحله دوم تسهیلات کرونایی / پرداخت 27 میلیارد ریال تاکنون ,

علی اکبر طهماسبی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک تسهیلات اعطایی در قالب این طرح را ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصد عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در سه سقف 16 میلیون تومانی برای کارفرمایان دارای کد کارگاهی، هشت میلیون تومانی برای کارفرمایان خویش فرما و 6 میلیون تومانی برای آزادکاران فاقد بیمه پرداخت می شود.

 

طهماسبی ادامه داد: مشاغل فرهنگی و هنری در سه رسته فرهنگی، هنری و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال تقسیم بندی شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مشاغل رسته فرهنگی شامل فعالیت های نشر، چاپ، ادبیات،  قرآن و عترت، عرضه محصولات فرهنگی و زیارتی، مشاغل رسته هنری شامل موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر و هنرهای نمایشی، هنرهای سنتی، مد و لباس و عرضه محصولات هنری و مشاغل رسته رسانه ای شامل روزنامه ‌نگاری، خبرنگاری، طراحی و عکاسی مطبوعاتی، تولید محتوای دیجیتال، عرضه محصولات رسانه ‌ای و عرضه محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  یادآور شد: 79 رسته از فعالان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا می شوند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک