پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ساعت ۱۲:۲۵
رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند/رسیدگی فوری به پرونده های تخلف صنفی

رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از ابتدای اسفندماه اجرا شده گفت: برنامه گشت های مشترک نظارتی بر بازار بصورت روزانه با حضور دستگاههای نظارتی انجام می شود.
اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند/رسیدگی فوری به پرونده های تخلف صنفی,

ولی اله اسماعیلی رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم در گفتگو با پایگاه خبری جاجرم، از اقدامات صورت گرفته جهت نظارت بر بازار در ایام پایانی سال اشاره و اظهارکرد: برای کنترل بازار و نظارت بر آن برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده ایم.

اسماعیلی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از ابتدای اسفندماه اجرا شده همچنین برنامه گشتهای مشترک نظارتی بر بازار بصورت روزانه با حضور دستگاههای نظارتی شامل نیروی انتظامی، بهداشت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، شرکت غله و اتاق اصناف جهت نظارت بر بازار انجام شده است.

وی با بیان اینکه به پرونده های تخلف صنفی توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری می شود، گفت: از پتانسیل نیروهای بسیجی تحت عنوان همیار بازرسی در نظارت بر بازار استفاده شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم با بیان اینکه واحدهای صنفی به درج قیمت و ارائه فاکتورهای خرید و فروش و رعایت درصد سودهای مصوب الزام شده اند، افزود: سامانه ارتباطی ۱۲۴ جهت اخذ شکایات شهروندان و رسیدگی به شکایات واصله در کمترین زمان ممکن آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ پرونده تخلف تعزیراتی از ابتدای سال ۹۹ تا کنون به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در شهرستان جاجرم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تکرار تخلف واحدهای صنفی دارای پرونده، نسبت به پلمپ آن واحد به همراه نصب پارچه نوشته اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک