پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ساعت ۱۰:۵۶
استاندار خراسان شمالی:

فرودگاه جاجرم، بازسازی و تکمیل می شود

استاندار خراسان شمالی گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان برنامه ریزی استان، معاونت عمرانی استانداری و شرکت آلومینیای جاجرم مقرر شد تا امر بازسازی، اصلاح و تکمیل فرودگاه جاجرم و بهسازی ایستگاه راه آهن امیر آباد انجام شود.
 فرودگاه جاجرم، بازسازی و تکمیل می شود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، محمدعلی شجاعی صبح امروز در آیین افتتاحیه مرکز آموزش هوانوردی فراسپهر ایرانیان در محل فرودگاه بجنورد افزود: این امر در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی صنایع انجام شده و فرودگاه جاجرم به عنوان فرودگاه بخش خصوصی تکمیل، اصلاح و بازسازی می شوند.
وی تصریح کرد : علاوه بر آن طی انعقاد این تفاهم نامه اتصال به ریل سراسری کشور با ساخت ایستگاه امیرآباد توسط آلومینیای جاجرم نیز صورت می گیرد.

شجاعی ساخت فرودگاه و راه آهن را بعنوان محورهای اصلی توسعه قلمداد کرد و گفت: با توسعه این محورها شاهد تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم استان خواهیم بود.

وی افتتاح هر بخشی را گامی در جهت توسعه دانست و خاطرنشان کرد: قدم های ما به سمت توسعه ورفع نداشته هاست.

شجاعی توسعه مراکز آموزش صنعت هوانوردی را مهم دانست و افزود: توسعه این صنعت از ملزومات کشور است و اینکه سرمایه گذار در این راه قدم برداشته به دنبال تکمیل نداشته هاست.

وی اظهار داشت: با پیگیری های بسیار مقرر شده بود تا مباحث پرواز به سایر استانها محقق شود که بیماری کرونا موجب عقب افتادن برنامه ها شد اما این برنامه ها اجرایی خواهد شد. شجاعی خواستار توسعه آموزش در حوزه خلبانی،اختصاص سهمیه برای بورس جوانان استان، ایرتاکسی و مهمانداری در مجموعه کادر پرواز این مرکز شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک