پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ساعت ۸:۲۹
استاندار خراسان شمالی:

جوانان مدافع وطن و حرم تربیت شده انقلاب اند / بی نتیجه ماندن هجمه های دشمن علیه کشور

محمد علی شجاعی با بیان اینکه با به راه افتادن جنگ در سوریه در برابر داعش همزمان با هجمه های زیادی علیه ایران بود که دیگر جوانانشان برای دفاع از نظام قدمی بر نخواهند داشت، گفت:  این در حالی بود که دشمن شاهد بود که جوانان کشور در نسل فعلی نیز تربیت شده دامان رهبر، امام (ره)،  نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگو گرفته مکتب عاشورا هستند.
جوانان مدافع وطن و حرم تربیت شده انقلاب اند /  بی نتیجه ماندن هجمه های دشمن علیه کشور ,

به گزارش صبح فاروج، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی شب گذشته در دیدار با خانواده شهید رجائی با اشاره به اینکه اعتقاد قلبی همه ایرانیان این است که هرچه داریم از خون شهداست، گفت: کسی که خودش این راه را برای زندگی و خدمت به مملکتش انتخاب می‌کند نشانه تربیت، بلوغ، بزرگی و رادمردی چنین فردی است.

وی افزود: این بزرگی ها و رشادت‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران عظمت می‌دهند و کار را برای ما مسئولان بسیار دشوار می کنند.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: شهادت تقدیر هرکسی نیست و عظمتی دارد، که خداوند خودش می‌داند  آن را بر چه فردی مانند این شهید و به چه خانواده‌هایی مانند خانواده معزز شهدا تقدیر بگرداند.

شجاعی اظهار داشت: در حضور خانواده شهدا ما احساس کوچکی می کنیم، از این بابت که آن گونه که ما وقت می‌گذاریم و به عنوان خدمتگذار مردم قدم بر می داریم باز هم ناچیز است و فاصله زیادی دارد با آنچنان که این شهید قدم گذاشته و خدا انتخابش کرده است.

وی با بیان اینکه با راه افتادن جنگ در سوریه در برابر داعش همزمان با هجمه های زیادی علیه ایران بود که دیگر جوانانشان برای دفاع از نظام قدمی بر نخواهند داشت، گفت:  این در حالی بود که دشمن شاهد بود که این نسل سوم و چهارم هم تربیت شده دامان رهبر، امام (ره)،  نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگو گرفته مکتب عاشورا هستند و توطئه های دشمن را نقش بر آب کردند.

 

انتهای پیم/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک