شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ساعت ۱۳:۶
یادداشت؛

نبود زیر ساخت تولید باعث بالارفتن هزینه تولید می شود

نبود یا کمبود زیر ساخت ها باعث بالارفتن هزینه تولید شده و بی رمق شدن جامعه خصوصا قشر جوان برای راه اندازی کار تولیدی را به همراه دارد.
نبود زیر ساخت تولید باعث بالارفتن هزینه تولید می شود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، شهرستان جاجرم با وجود منابع غنی طبیعی و موقعیت استراتژیک و داشتن نیروی انسانی جوان هنوز آنطور که باید نتوانسته در کارآفرینی و انجام کارهای تولیدی نقش موثری را ایفا کند.

نبود زیر ساخت تولید، سبب بالارفتن هزینه تولید شده و بی رمقی جامعه خصوصا قشر جوان برای راه اندازی کارتولیدی را بدنبال دارد.

به عنوان مثال اگر در بخش دامپروری و طیور مدیران مربوطه با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی چه در بحث تسهیلات ارزان و بلند مدت و چه در اختیار گذاردن زمین وامتیازهای مختلف و حذف بورکراسی طول و طویل ادارای راه اندازی کارخانجات خوراک دام و طیور، کشتارگاهای صنعتی ومجهز و یا سکوها کارگاهای لبنی را حمایت کنند، بسیاری از هزینه سرسام آور تولید شیر وگوشت قرمز وسفید حذف و یانصف خواهد شد.

چگونه است در شهرها و یا حتی روستاهای  همجوار جاجرم به مانند سبزوار در خراسان رضوی، کلاته خیج در سمنان و یا بجنورد و یا حتی فاروج و یا گلستان مجهزترین  کارخانجات تولید خوراک دام ویا کشتارگاهای صنعتی سال هاست که سود خود را از شهرهایی چون جاجرم که هیچگونه زیرساخت تولیدی ندارد تامین میکند.

بی توجهی مدیران ازیک سو و ترس جوانان از عدم حمایت از سوی دیگر در حال خشکاندن ریشه کار تولیدی در شهرستان هستند.

امیدواریم درسال جدید شهرستان جاجرم به دوران اوج شکوفایی با تدبیر مسئولین و  تلاش و همت جوانان در امر تولید برسد.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک