پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۲:۲۶

آغاز عرضه اینترنتی مستند قزل قیه در عماریار / آب در کوزه ما گرد جهان می‌گردیم

مستند «قزل قیه» روایتی است از مثل معروف «آب در کوزه ما گرد جهان می‌گردیم»؛ حکایت مردم سریش‌آباد، شهری که در محاصره معادن سنگ مرمر است اما چیزی از این معادن به مردم شهر نمی‌رسد...
آغاز عرضه اینترنتی مستند قزل قیه در عماریار / آب در کوزه ما گرد جهان می‌گردیم,

به گزارش عصراترک، مستند «قزل قیه» روایتی است از مثل معروف «آب در کوزه ما گرد جهان می‌گردیم»؛ حکایت مردم سریش‌آباد، شهری که در محاصره معادن سنگ مرمر است اما چیزی از این معادن به مردم شهر نمی‌رسد و آن‌ها همچنان با مشکلات معیشتی و اشتغال دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

این فیلم، سراغ مردمی رفته که سال‌ها است به دنبال گرفتن حق خود هستند اما همیشه با وعده‌هایی روبه‌رو می‌شوند که پایانی برای آن تصور نمی‌شود.

«قزل قیه»، ماجرای درگیری مردم شهر با یکی از معادن و معدن‌دارهای آن منطقه را روایت می‌کند، مردمی که حالا خودشان به دنبال حق‌شان می‌روند.             

این مستند ‌بلند توانست در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فانوس بخش «پایش و پالایش اجتماعی» را به علت «خط‌شکنی و توجه به نقض قانون اساسی و مسئله انفال و یک‌طرفه نبودن مستند در پرداخت سوژه» به دست آورد.

این مستند تماشایی را به کارگردانی سیامک مختاری و تهیه‌کنندگی محمدجواد رئیسی، می‌توانید در سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir دانلود و تماشا کنید.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک