پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ساعت ۱۲:۱۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

۶۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند امانت داده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 630 قلم تجهیزات پزشکی از محل بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان امسال به بیماران نیازمند به امانت داده شد.
630 قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند امانت داده شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سید ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در نشست خبری با اشاره به فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: رویکرد اصلی این بانک به امانت دادن تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند است.

محبان گفت: تجهیزات پزشکی که این بانک به بیماران نیازمند به امانت می دهد، تجهیزاتی است که یا در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارد و یا تجهیزاتی است که مردم به عنوان نذر سلامت به این بانک تقدیم کرده اند.

وی اعلام کرد: در سال جاری از محل بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان 630 قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند به امانت داده شد.

وی گفت: 30 کپسول اکسیژن و هشت دستگاه اکسیژن ساز از جمله تجهیزات پزشکی بوده اند که به بیماران متقاضی به امانت سپرده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: 50 کپسول اکسیژن و تعدادی دستگاه اکسیژن ساز نیز به این بانک تحویل شده اند و خواهند شد تا به بیماران متقاضی امانت داده شوند.

وی یادآور شد: تجهیزاتی که به امانت به بیماران اهدا شده اند دوره استفاده آنها 15 تا 45 روز بوده است که پس از پایان دوره استفاده، دوباره این تجهیزات به این بانک پس داده شده اند تا به دیگر بیماران به امانت داده شوند.

وی دعوت کرد: هم استانی ها نذور سلامت خود را در قالب تجهیزات پزشکی و یا مبالغ نقدی به این بانک تقدیم کنند تا بتوان بیماران متقاضی بیشتری را پوشش داد.

محبان یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان به زودی کمپینی را در فضای مجازی راه اندازی و اطلاع رسانی خواهد کرد تا علاقمندان، مبالغ نقدی خود را ( در حد توان) به شماره حسابی که اعلام خواهد شد، واریز کنند تا تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند خریداری شوند.

انتهای پیام/قهرمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک