شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ساعت ۹:۱۸
تولید کننده آلوئورا در شهرستان گرمه:

جوانان منتظر کارهای پشت میزنشینی نباشند/ بی گدار به آب نزنیم

محمد کریمی یکی از تولید کننده های جوان شهرستان گرمه است که توانسته با همت و پشتکار ، گیاه هزار درمان آلوئه ورا را در این شهرستان تولید کند و یکی از افراد موفق در این حوزه باشد.
جوانان منتظر کارهای پشت میزنشینی نباشند/ بی گدار به آب نزنیم,

به گزارش عصراترک، کریمی از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده و به گفته خودش قبل از آن به مدت دو سال تحقیق و بررسی در باره این گیاه که آیا در مقابل خشکسالی و کم آبی مقاومت دارد، را انجام داده و با اطلاعات دقیق این حرفه را آغاز کرده است.

این جوان تولید کننده معتقد است جوانان نباید منتظر کارهای پشت میزی باشند، باید به فکر تولید بوده و در راه علاقمندیشان قدم بگذارند که اگر این تصمیم با تلاش و کوشش همراه باشد، قطعا به موفقیت خواهند رسید.

وی ادامه داد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی به تولید کننده توجه داشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا آن ها بتوانند ایده های خود را عملی کنند این دست یابی به موفقیت با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه قبل از شروع به کار و تولید حتما باید درمورد کاری که فرد می خواهد شروع کند بررسی و تحقیق کند، گفت: کاری که بدون تحقیق و بررسی انجام شود پایانش شکست است.

این تولید کننده گرمه ای اظهارکرد: بنده با سرمایه شخصی و مقداری از کمک های جهاد کشاورزی توانستم این گلخانه را در روستای چهارچوبه راه اندازی کنم.

کریمی افزود: گیاه آلوئه ورا مقاوم در مقابل کم آبی بوده و خواص درمانی بسیار بالای دارد.

وی  خواستار همراهی مسئولین با تولیدکننده های داخلی شد و گفت: مشکلاتی از قبیل پروسه صدور مجوز و سختگیری هایی در خصوص اعطای تسهیلات همواره سد راه تولیدکنندگان و افرادی است که می خواهند کاری را شروع کنند.

پرورش دهنده گیاه آلوئه ورا در شهرستان گرمه گفت: بنده توانستم از این گیاه ، ژل و روغن تولید کنم که پس از ارجاع به سازمان غذا و دارو متاسفانه در پروسه صدور مجوز قرار گرفته ام.

 

وی ادامه داد: اگر جهاد کشاورزی و مسئولین کمک کنند و بنده تحت نظارت آن سازمان در کارگاهی بتوانم تولید داشته باشم، می توانم برای شهرستان و حتی استان کارایی موثری داشته باشم.

کریمی خاطرنشان کرد: گیاه آلوئه ورا در مباحث سلامتی و زیبایی کاربرد دارد  و در حقیقت این گیاه معجزه درمانی می کند و برای بسیاری از مشکلات از جمله بواسیر، دهان و دندان، پوست موثر است.

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک