چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ساعت ۱۳:۳۴
مطالبه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از رییس قوه قضاییه کشور؛

نگرانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از خروج قضات با تجربه از استان

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از رییس قوه قضاییه کشور درخواست کرد: قضات با تجربه شاغل در خراسان شمالی به دیگر استان ها منتقل نشوند و در استان بمانند تا مشکلات دادرسی به پرونده ها کمتر بشود.
نگرانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از خروج قضات با تجربه از استان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه کشور تشکیل شد با تاکید بر این نکته همچنین اظهار کرد: وضعیت نابسامان بورس کشور به تهدید و دغدغه ای بزرگ برای تمامی سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذاران خراسان شمالی در این بازار مالی شده است که خواستار رسیدگی به وضعیت این بازار مالی هستیم.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: بسیاری بخشی از زندگی خود را فروختند و در این بازار مالی سرمایه گذاری کردند اما مدتی است که با اتفاق نابسامانی در این بازار، مشکلات اقتصادی، معیشتی و خانوادگی برای این سرمایه گذاران بوجود آمده است.

وی همچنین با اشاره به نوسان قیمت کالا و خدمات و عدم ثبات در بازار ، خواستار اعمال نظارت ها و بازرسی ها با دقت هر چه بیشتر در بازار و بر قیمت ها شد.

وی در ادامه به اشتغال کشاورزی و دامپروری در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در خراسان شمالی اشتغال و منبع درآمد بخش عمده ای از مردم این استان فعالیت کشاورزی و دامپروری است، با این وجود، این فعالیت ها تحت تاثیر نوسان قیمت نهاده ها دچار مشکل شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: درصورتیکه قیمت نهاده ها ساماندهی نشوند، در سال های پیش رو تولید در این بخش اقتصادی دچار مشکل خواهد شد.

حجت الاسلام نوری در خاتمه بر تداوم مبارزه با فساد تاکید کرد و افزود: مبارزه با فساد و مفسدان مطالبه مهم مردم از قوه قضاییه است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک