پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ساعت ۹:۲۰
مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی خبر داد:

ارسال ۲۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره رازهای ارغوانی خراسان شمالی/ راه یافتن یک اثر از استان به جشنواره کشوری

جواد اسماعیل زاده با اشاره به اینکه ۲۲۱ اثر به جشنواره سراسری شعر "رازهای ارغوانی" استان راه پیدا کرد، گفت: در این جشنواره 18 اثر به بخش آثار برتر استانی و یک اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
ارسال 221 اثر به دبیرخانه جشنواره رازهای ارغوانی خراسان شمالی/ راه یافتن یک اثر از استان به جشنواره کشوری ,

جواد اسماعیل زاده، مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: جشنواره رازهای ارغوانی در  محورهای ، مکتب سلیمانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی ، شکست تحریم­ های ظالمانه، الفبای ایثار ، کمک های مومنانه، رازهای ارغوانی، زخم های شعله ور، سبک زندگی اصیل اسلامی، ایرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۲۱ اثر به جشنواره رازهای ارغوانی ارسال شد که آثار توسط داوران جشنواره بررسی و 18 اثر به مرحله استانی و یک اثر برگزیده کشوری شد.

اسماعیل زاده افزود: دشمن در بحث تهاجم فرهنگی هر روز  قوی تر از دیروز عمل می کند و نیاز است تا ما نیز سلاحی بازدارنده در مقابل این حرکت های دشمن داشته باشیم.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی  با بیان اینکه طی هفته های گذشته محتواهای زننده ای در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: متاسفانه بعد از انتشار این مباحث نیز مسئولان مربوطه هیچ برنامه برای مبارزه یا پیشگیری از آن در دست اقدام قرار نداده اند.

اسماعیل زاده تولید محتواهای هنری را یکی از راه های مقابله با این حرکت های دشمن خواند و افزود: قطعا از زبان هنری می توان جهت آموزش تبیین آرمان های انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی و اصیل استفاده کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک