پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ساعت ۸:۴۴
رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به مرکز خراسان شمالی:

تاخیر در سفر به خراسان شمالی به خاطر شرایط کرونایی بود / وضعیت استان طی چند ماه گذشته بررسی شده است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه تاخیر به وجود آمده برای سفر به خراسان شمالی به دلیل شرایط کرونایی بوده است، گفت: قبل از هر سفر استانی، گروه هایی برای بررسی وضعیت و شرایط به آن استان اعزام می کنیم، که در استان خراسان شمالی نیز این کار انجام شده است.
تاخیر در سفر به خراسان شمالی به خاطر شرایط کرونایی بود / وضعیت استان طی چند ماه گذشته بررسی شده است,

به گزارش عصراترک، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه لحظاتی قبل در بدو ورود به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: در راستای سفرهای استانی، استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان هایی که باید چند ماه پیش سفر انجام می شد، اما به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد.


وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر شرایط حال حاضر امکان حضور در شهرستان های استان و برگزاری اجتماعات وجود ندارد و سعی شده است که این سفر طبق رعایت کامل اصول بهداشتی انجام شود.


آیت الله رئیسی اضافه کرد: قبل از هر سفر استانی، گروه هایی برای بررسی وضعیت و شرایط به آن استان اعزام می کنیم، که در استان خراسان شمالی نیز این کار انجام شده است و تیم های بررسی چند ماه قبل این امورات را انجام و گزارشاتی را آماده کرده اند.


وی خاطرنشان کرد: امید است در جلسات امروز با مدیران استان، همکاران قضایی و اداری و دیدارهای مردمی در جمع بندی سفر به یک تصمیماتی برسیم که برخی از مشکلات که در استان قابل حل باشد در اینجا رفع شود و برخی موارد نیز در مرکز دنبال شود.


رئیس قوه قضائیه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیران استانی که جهت توسعه یافتگی استان تلاش می کنند، ادامه داد: در استان خراسان شمالی گویش های مختلف ترک، ترکمن، کرمانج و فارس زندگی می کنند، اما دل هایشان به هم نزدیک است و اینجا را به یک گنجینه معرفتی تبدیل کرده است.


وی افزود: اقلیمی که ولو گویش های مختلف دارند اما مردمی سنی و شیعه و پرتلاش در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی در کنار هم فعالیت دارند، انشالله این سفر منشا برکات برای این استان باشد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک