چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۳۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ساعت ۱۱:۴۳
گزارش تصویری؛

برگزاری کلاس های مدارس عشایر مراوه تپه

زهره قوامی، معلم شیروانی که منتخب کشوری جلوه های معلمی در بحران کرونا شد، نزدیک به 10 سال است که در منطقه عشایری مراوه تپه تدریس دارد و در این روزهای سخت و کرونایی کلاس هایش را به صورت حضوری برگزار می کند تا دانش آموزان از آموزش محروم نشوند.

به گزارش عصراترک، زهره قوامی، معلم شیروانی که در مقطع ابتدای مشغول به تحصیل است، با داشتن 29 سال سابقه آموزشی همچنان با عشق به کارش، به صورت حضوری در کلاس های درس حضور پیدا می کند، تا دانش اموزانش از تحصیل محروم نشوند، همچنین این معلم در کشور منتخب جلوه های معلمی در بحران کرونا شد.

قوامی با اشاره به اینکه تدریس در مناطق عشایری کاملا اختیاری است، گفت: برای اولین بار در سال 90 برای تدریس به این منطقه آمدم و عشق وصف ناشدنی مردم و زیبایی و آرامش طبیعتش من را وابسته کرد، بلافاصله با تغییر مقطع تدریسم اقدام به جابجایی به این منطقه کردم و امروز با گذشت 10 سال از خدمتم در این منطقه بهترین روزهای تدریس و زندگی ام را سپری می کنم.

 

 

عکس از حق بین/ انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک