شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فیلم و کلیپ | کد خبر: ۲۸۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ساعت ۹:۹
مستند اختصاصی عصراترک؛

همتی وصف نشدنی برای اجرای طرح " شهید سلیمانی " در خراسان شمالی

روحیه جهادی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» این روزها به الگویی برای مقابله با کرونا در شهرستان‌های مختلف استان خراسان شمالی تبدیل شده و ساکنان و مسئولان هر یک از آنها با طرحی مزین به نام «سردار دلها»، بیماریابی، آموزش، تست سریع، قرنطینه و حمایت از مبتلایان به کووید ۱۹ را دنبال می‌کنند.

به گزارش عصراترک، این بار دفاع از حریم سلامت را تنها به دست‌اندرکاران بخش بهداشت و درمان نسپرده‌اند و بسیاری از نهادها، ادارات و حتی گروه‌های مردمی، عزم خود را برای مقابله جدی‌تر با این ویروس در جای‌جای این استان جزم کرده‌اند. 

در این طرح تیم‌های مراقبتی، حمایتی، نظارتی از طریق کمک‌های نقدی و حمایت‌های مردمی، به صورت فعال در صحنه حضور می‌یابند تا منسجم و یکپارچه، سدی در مقابل این بیماری منحوس ایجاد کنند و با اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم‌درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای، بتوانند بیش از گذشته در مسیر مقابله گام بردارند.

همسویی کمک‌های مومنانه یکی از نکات برجسته اجرای طرح سردار سلیمانی در خراسان شمالی به شمار می‌رود و خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند و بیمار کرونایی دارند، با بسته‌های معیشتی و بهداشتی، طی دوران قرنطینه در منزل حمایت می‌شوند.

 

 
تهیه کننده : مسعود مرواری
 
انتهای پیام/ رحمانی 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک