جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ساعت ۱۳:۷
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

انسجام ملی، پاسخ ایران به اقدامات مستکبران است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انسجام ملی، پاسخ نظام جمهوری اسلامی ایران به جنایت ها و اقدامات کفار و مستکبران است که این انسجام در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سیلمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده به دنیا نشان داده خواهد شد.
انسجام ملی، پاسخ ایران به اقدامات مستکبران است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز ظهر در جلسه شورای اداری خراسان شمالی و مراسم تکریم و معارفه نمایندگان پیشین و جدید ولی فقیه در استان اظهار کرد: خدواند انسجام مردم را بر مدار خود و پایگاه آن را در نماز جمعه قرار داد.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری در ادامه به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: حدود یکسال است که برگزاری نماز جمعه در سطح کشور تحت تاثیر شیوع این بیماری قرار گرفته و این محدودیت عطش حضور در نماز جمعه را بیشتر کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر نماز جمعه پر شورتر از گذشته در سطح کشور برگزار شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید قدردان جایگاه نعمت نماز جمعه در کشور باشند.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری در بخش دیگری از سخن خود به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در مهر ماه سال 91 اشاره کرد و گفت: سفر ایشان به خراسان شمالی نقطه عطف تاریخی در استان است که البته این سفر یک قطعه تاریخی و الهام بخش در کشور نیز بوده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی، دست آوردی معنوی را به کشور و استان ارائه دادند.

وی بیان کرد: ایشان در جمع جوانان خراسان شمالی موضوع تمدن اسلامی و سبک زندگی همچنین محورهای آنها را مطرح و تشریح کردند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: طرح این موضوع در خراسان شمالی نشان دهنده ظرفیت جوانان این استان است و جوانان این استان باید قدر این سفر باشند و بر تحقق این فرمایش متعهد باشند.

وی همچنین اشاره کرد: مقام معظم رهبری در این سفر درباره مسجد محوری و ارتباط مسجد با جوانان و نهادهای بسیج و کانون های فرهنگی سخن گفتند که طرح این موضوع نکته کلیدی برای حرکت به سوی افق های بزرگ است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این سفر همچنین موضوع توجه به مقاومت و ایستادگی را مطرح کردند، اظهار کرد: باید با توجه به این فرمایش رهبری، بدانیم که انسجام ملی پاسخ جنایت ها و اقدامات کفار و مستکبران است.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری گفت: ایران انسجام و همصدایی ملی را در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده را به دشمنان این نظام نشان خواهد داد.

وی در خاتمه به تکریم و معارفه نماینده پیشین ولی فقیه و نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی نیز اشاره و اظهار کرد: حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی از جمله امامان جمعه با سابقه کشور هستند که منشاء خیر بوده و با نشاط در بخش های مختلف تلاش کرده اند که از زحمات ایشان قدردانی می کنم.

وی گفت: در عین حال، حجت الاسلام رضا نوری، عزیزی است که امروز این پرچم به وی سپرده شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: وی که از اهالی خراسان شمالی است، با موضوعات استان و روحیه مردم آشنا هستند و به طور قطع، ایشان با ویژگی های خوبی که دارند برای مردم استان دست آوردهای خوبی خواهند داشت.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری همچنین تصریح کرد: نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی علاوه بر اینکه هدایت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان را از سوی رهبر بر عهده خواهند داشت همچنین یک پشوانه بزرگ برای مسئولان استان برای پیشبرد مقاصد استان خواهند بود و ناظری امین برای حرکت در مسیر انقلاب خواهند شد.

به گزارش عصر اترک، امروز در جلسه شورای اداری خراسان شمالیکه با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد حجت اسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده پیشین ولی فقیه در خراسان شمالی تکریم و تودیع و حجت الاسلام رضا نوری به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی معارفه شدند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک