شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۴:۲۳
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه خبر داد:

بلاتکلیفی ۱۰ ساله پروژه استخر گرمه / نیاز به ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن

حمید نجاری با اشاره به اینکه پروژه استخر سرپوشیده گرمه در سال 89 کلنگ زنی و آغاز به کار کرد، گفت: تاکنون این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باتوجه به تورم موجود در کشور برای اتمام آن به حداقل 6 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.
بلاتکلیفی 10 ساله پروژه استخر گرمه / نیاز به 6 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن,

حمید نجاری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان اظهار داشت: استخرشنای سرپوشیده شهرستان گرمه واقع درمجموعه آزادی این شهر یک پروژه استانی است که از سال 89 ساخت آن آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از آغاز به ساخت این پروژه تا سال 97 مبلغ 610 میلیون تومان اعتبار شده است، گفت: در سال 98 هیچ مبلغ اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا نکرد.

 

نجاری با بیان اینکه در سال 97، با ورود بخش خصوصی پروژه مذکور از 20 درصد پیشرفت فیزیکی به 45 درصد رسید، گفت: اما باتوجه به اینکه مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون تومانی که به ورزش و جوانان گرمه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام تخصیص داده شده بود، بلااستفاده بود، به استان برگشت خورد و اکنون این پروژه در حالت بلاتکیف رها شده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه 10 سال از کلنگ زنی این پروژه می گذرد، اکنون در شرایط فعلی کشور بنابر تورم و گرانی هایی که ایجاد شده است حداقل 6 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل آن نیاز دارد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه عنوان کرد:  پیگیری ها جهت تکمیل این پروژه دائم در دستور کار استان قرار داده شده است، همچنین باتوجه به مشکلات اقتصادی پیش رو برای اتمام کار به دنبال کمک های خیران بوده اند.

 

نجاری خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، جهت اتمام و تکمیل این پروژه از این طریق نیز اقدام شده است.

 

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک