جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ساعت ۱۶:۵۳

دستگیری عامل نزاع و درگیری منجربه قتل در کمتر از ۱۲ ساعت در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان "جاجرم" از دستگیری عامل نزاع و درگیری خونین که منجر به قتل شد در کمتر از 12 ساعت، خبر داد .
دستگیری عامل نزاع و درگیری منجربه قتل در کمتر از 12 ساعت در جاجرم,

  به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، سرهنگ "رضا قندی " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  در ساعت 1830 تاریخ 30مهرماه 99 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از خیابان های شهرستان جاجرم، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، سه نفر شامل دو برادر و یک نفر دیگر به علت اختلاف بر سر میزان ساعات کاری در شرکت مشخص با یکدیگر درگیر، که در این درگیری یکی از طرفین دعوا به علت ضربات چاقو مجروح و دقایقی پس از فوت و یک نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و فرد قاتل قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم، اظهار کرد: با توجه به نزاع و درگیری صورت گرفته تلاش عوامل اورژانس مسمر ثمر نبوده و مصدوم به علت شدت جراحات وارده در محل جان خود را از دست داده است.

سرهنگ قندی، افزود:متهم به قتل نزاع و درگیری در کمتر از چند ساعت با تلاش لحظه به لحظه کاراگاهان پلیس آگاهی و شواهد موجود کمتر از 12 ساعت در شهرستان سبزوار شناسایی و طی هماهنگی قضایی و با همکاری خوب پلیس آگاهی شهرستان سبزوار در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به شهرستان جاجرم منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره اینکه کلیه هموطنان مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک