چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۱:۴۲
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم:

افزایش ۱۳۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در جاجرم

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم گفت: شهرستان جاجرم نسبت به سال گذشته در حوزه کشفیات مواد مخدر ۱۳۹ درصد افزایش کشفیات و در حوزه سرقت‌ها، کاهش ۳۸ درصدی داشته ایم.
افزایش 139 درصدی کشفیات مواد مخدر در جاجرم,

 به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، رضا قندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه ایجاد امنیت یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، گفت: امروز به برکت نظام انقلاب اسلامی و با جانفشانی سبرپوشان نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح شاهد رشد بسیار خوبی در حوزه ارتقا امنیت و آرامش هستیم.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته در حوزه سرقت‌ها ۳۸ درصد کاهش وقوع سرقت را داشته‌ایم، افزود: ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های آموزش درزمینه کاهش وقوع جرم  مشارکت‌های مردمی در قالب پلیس افتخاری و سازمان بسیج است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه مهمترین برنامه پیشگیری از وقوع جرم ما مشارکت های مردمی مثل پلیس افتخاری و همکاری با بسیج است، گفت: یکی دیگر از اهدافی که درزمینه پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‌کنیم استفاده از پیک وقوع جرائم است که مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جاجرم در خصوص میزان وقوع تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری ابراز داشت: در حوزه تصادفات درون‌شهری تصادفات حادثه سازی که منجر به فوت شود نداریم و شاهد کاهش محسوسی در این زمینه هستیم  اما در حوزه تصادفات برون‌شهری افزایش نسبی داشته‌ایم که این تصادفات به علت ناایمن بودن جاده‌ها، استاندارد نبودن، عدم روشنایی جاده‌ها و نبود استفاده صحیح  از وسایل نقلیه است.

قندی درباره کشفیات مواد مخدر در جاجرم گفت: در حوزه کشفیات مواد مخدر ۱۳۹ درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک